Kalasande

Hej hej.
Idag har vi haft kalas igen! Vad mycket kalasande det varit denna vecka. 
Idag fyller Sofia ett år. Hennes föräldrar är med i samma kyrka som oss och vi var på BB samtidigt (en dag). 
Eftersom tjejerna fyller så nära varandra bjöd vi lite vänner på kalas idag. Det var väldans roligt och härligt med mammor och barn!!Helt underbart!!
 
Jag ber om ursäkt för att bilderna är suddiga och några är mörka. Det blev visst så idag...
 
Här är iaf Tess, redo för kalas.
 
Sofia, dagens födelsedagsbarn.
 
 
 
 
TACK för att ni ville fira med oss. 

Igår var en sån där härlig dag - igen. Solsken, kallt på morgonen men skönt mitt på dagen. 
Sämre kan man ha det, eller hur!?
Älskar påskliljor. Då är det vår och påsken är nära.
 
Både Tess och Seth gillar "kokuddarna" som Seth köpt till oss i födelsedagspresent. Båda gillar att ligga på dem och mysa. Igår ville Tess mysa på samma som Seth hade.
Men det var så svårt för hon slog i hans huvud hela tiden. Så jag gav henne den andra och så myste de bredvid varandra istället. 
Skönt va. 
 
Oh, måste ju berätta att Elvira, en av ungdomarna här i kyrkan, kom förbi ikväll med cupcakes.
 
Kolla så fint!!! Hon ville ge dem som en uppmuntran nu när jag varit dålig. HELT FANTASTISKT! Oh, vad glad jag blev. Tack!!!
 
Nu ska jag försöka läsa lite innan jag somnar. Hoppas du har det bra och jag vill önska dig en helt amazing helg!!!
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: skrivmoster

Så härligt att se att du är igång igen och att du börjar att orka mera och njuta av livet. Barnen är så fina och jag måste säga, att Tess är helt ljuvlig i sina klänningar och sina naturliga miner och poser! Seth är stora grabben ... så fort det går!

Ha en underbar helg! Kram!

Svar: Du är alltid så uppmuntrande. :) Jag blir så glad! Hoppas du har en bra helg!! Kram
Maria

2014-04-05 @ 09:58:36
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0