Kolmården

Imorse åkte jag med jobbet till Kolmårdens Vildmarkshotell för en tvådagars konferens. Stefan är ledig och håller ställningarna där hemma. 

Seths kommentar när jag åkt var: "Hur ska mamma klara sig utan oss?" 
Ja det är frågan... Saknar dem galet men har det oxå bra här!! 

Typiskt bara att Stefan hörde av sig efter någon timma och sa att Tess fått över 39 i temp. Sketan. Det är inte roligt att inte vara hemma när hon är sjuk!! Hon skulle fått spruta idag men det fick skjutas upp men vikt, längd och läkarkoll gjordes enligt planering. (Ettårskontroll var det alltså idag). 

Jag har det iaf bra här! Ikväll har vi lagat mat tillsammans med några kockar och ätit trerätters. Jättekul och gott. 

Utsikten från mitt rum. Grått väder men jättevackert!! 

I full gång med matlagningen tillsammans med kollega och vän Karin. 

Hoppas du har det bra!! Nu ska jag säga hej till kudden här i mitt rum :).
God natt!!! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ser mysigt ut 😃 du är värd att få koppla av. ❤️

Svar: Kram pårä!!!
Maria

2014-04-09 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0