Blä

Ok, orkar faktiskt inte blogga så mycket just nu... Kvällarna suger musten ur en (och nätterna också). Så det är väl egentligen som det alltid varit sedan Tess föddes, men ibland blir man bara trött och orkar inte mer... Och sen tar man nya tag och så håller man ihop ett tag igen. 

Jag har egentligen massor av tankar och funderingar som jag vill skriva ner, men orken på kvällarna finns inte och tiden på dagarna finns inte...
Nu är jag ute och går med Tess för att få henne att somna och skriver samtidigt som jag går. Denna quinna kan multitaska ;)... 

Nåja, här är lite bilder från dagen...

Stefan och Pippi på väg till Avesta. 

Tess chillar i bokhyllan...

Syskonhäng...

Ut i skogen gör lite picknick.

Tess servades med blåbär. 



Selfie i skogen... En skogsie.

Fina Alex (som kommer bli galen på mig för denna bild hehe) gjorde djur av kottar och pinnar. Kreativa vän!! 

Och så fredagsmys på Sethvis :). 

Kram och förhoppningsvis en god natt!! 


Kommentarer
Postat av: E-K

Go'a bilder! Speciellt "Tess i bokhylla" & "Seth och bilarna". ;)

Svar: Hihi tack!!
Maria

2014-08-01 @ 22:45:45
Postat av: Alexandra

Ja alla undrar väl vem den däringa knäppisen är 😃😃😃

Älskar dig min underbara vän, jag ber innerligt att det ska bli lugnare för Er och att lillan ska börja sova bättre. ❤️❤️❤️

Svar: Haha ja, de kan man ju undra ;)
Love U to!!
Maria

2014-08-01 @ 23:05:58
Postat av: Helena

Ber för dig och familjen. Fortsätt ta hand om dig. Kram

Svar: Tack jag uppskattar det massor!!!!!
Hihi för inget jag tog bort några av dem :).
Maria

2014-08-03 @ 12:26:52
Postat av: Helena

Oj då; det blev lite många kommentarer :)

2014-08-03 @ 12:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0