Det går bra!

Det går bra att jobba! Jag trivs. Men det är klart, det är ju lugnt såhär i början innan man är fullbokad varje dag. Så jag passar på att njuta av tiden jag har och av att fixa med grejer som annars är svårt att fixa med. Sen är det klart att dagarna blir ju rätt så långsamma när man inte har saker att göra... 
Men det går bra! Och det går bra för dem här hemma! Skönt!

Nästa vecka ska Seth gå fotbollsskola och igår hämtades hans kläder, vattenflaska osv. 
Fint! Hoppas han kommer tycka det är roligt. 

Idag var Stefan och barnen hemma hos en klasskompis till Seth och jag fick som vanligt lite bilder skickade... Så mysigt!




Nu kallar sängen så jag orkar gå upp imorrn... 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0