Dop och bio.

Idag var vi i Emanuelkyrkan, där en fin vän döptes. Så gott med dopgudstjänst!!!
Jag är så glad för hennes skull!!!! Hon är så fin både inuti och utanpå!! 

På eftermiddagen var Seth och jag på date. Oj, vad jag inte får säga att vi är på date för honom. Man kan inte säga satt man är på date med sin mamma... Hehe. 
Men vi var på bio iaf och såg Flygplan 2. 

Innan filmen drog igång...


Och så med de snygga 3D glasögonen på.

I övrigt har det varit en vanlig, rätt så go dag. Har vikt tvätt och lite sånt som måste göras. 

Imorrn ska Tess börja skolas in på förskolan. Oj oj... Det är nog bra att det är Stefan som gör det. Hoppas allt går bra! (Vilket det såklart kommer göra, men en mamma får vara lite orolig och spänd). 
Idag upptäckte jag att hon fått fler tänder i överkäken!!! Såna där stora hörntänder. Oj, hur har vi missat det? 
Bland allt med mage, mjölk och annat antar jag. 

Nu väntar en ny vecka och jag hoppas den blir bra för dej!! 
Kram kram 



Kommentarer
Postat av: Karin S

Åh, TACK!! Vad go du är! Tjatar, men så glad att ni kom! Är ruskigt omtumlad, överväldigad och väldigt trött, men tokigt lycklig. :) (Hittar inte ord att förklara med..) Nä, dejt var ju fel.. Hehe.. Ber för att det går jättebra med Tess idag! (Ja, nog bra att det är Stefan, och inte du, där.. Iaf så var det ruskigt svårt för mig när Emma började.. Mamma-hjärtat sådär.. ) Stor kram!

Svar: Du får tjata precis hur mycket du vill!!! Är glad för dig! Kram
Maria

2014-09-01 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0