Första skoldagen

Det blir ett inlägg till idag, eftersom jag måste skriva om Seths första skoldag som treaklassare... Goa, fina gubben!!
Jag flexade ut en stund och var med upp till klassrummet och så, eftersom Stefan har Tess och det är inge vidare att ta med henne bland alla barnen när hon är febrig och hängig. 
 
Tredjeklassare som inte vill vara med på bild, men gick med på det för mammans skull... Men visar tydligt att han inte vill :). Haha. 
Han var så glad att vara tillbaka i skolan. Så skönt att det är så!! Jag är grymt tacksam för det!!
 
Tess har varit lite piggare idag, men har fortfarande hög feber. Inatt var hon orolig förstås, hade ont och kräktes upp den vätska hon fick i sig. (Dock inte välling, för det ska damen inte ha mer på nätterna, men vätska måste hon få i sig när hon har så hög feber). 
Så när jag vaknade till denna härliga måndag och en ny arbetsvecka, så kände jag mig inte alltför pigg och jag såg definitivt inte pigg ut... Haha.
Den osminkade, påsiga sanningen en måndagmorgon efter ännu en natt med alldeles för lite sömn. 
 
När jag kom hem var Tess fylld med alvedon och ganska pigg, för att va febrig, och gick runt och spelade på sitt munspel. Hon har kommit på hur man gör nu :). 
 
Nöjd och glad och pojkarna klappade och hejade på henne, även om det inte syns här riktigt...
 
Nu önskar jag dig en god natt!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0