Lite av varje

Hej hej.
Igårkväll fick Tess feber igen. Hon var frisk i fem dagar tror jag - ja förutom hostan då som hon haft över tio veckor. 
Men det är ju normalt att barn får infektion på infektion och jag minns att Seth var sjuk ofta. Ja, han var sjuk nästan en gång i månaden fram till sommarlovet mellan ettan och tvåan. Barn ska ju gå igenom det för att bygga immunförsvar som jag förstår det. Hon har inte så hög feber heller och det är skönt. Jag sov nog ca 3,5 timma inatt och måste försöka få mer inatt så jag ska lägga ner telefonen och slut blogga och sova istället...

Men först lite bilder:
Alltså vad vacker den är!!!!

Tess vill gärna va nära Seth :)


Tur han har bra tålamod med lillasyster :)

Min filidutt...
<3

Ikväll pysslade jag ihop ett par askar. Får se vad jag ska använda dem till... 

Jag har även bakat tårtbotten till en tårta till Seths klasskalas. Men det gjorde jag när barnen var val a fortfarande och ser fick. Det är bara det att det är så mycket enklare att föra det när man är själv.., jaja, en tårtbotten blev set iaf. 

Nu ska jag sova!! 
God natt min vän och kramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0