Lite från igår och idag.

Hej hej i vinterkylan!!
Hur har du det??

Igår morse byggde Seth klart sitt Han Soloskepp!! Stolt kille! Med all rätt för det är mycket jobb och kräver en del tålamod.



Inuti ser det ut såhär.

Framåt eftermiddagen skjutsade vi ut Seth till Mosås och Hugo för en sleepover, som Seth pratat om länge. Mysigt!

Hemma igen förberedde jag mig inför idag då jag sjöng tillsammans med bror min i Korskyrkan. Jag försökte skriva texten på en sång så jag skulle se den bättre än i sångboken. Svårt när man har en katt som vill va med överallt :).
Knäppekatt - men rätt så mysig.

Lovisa skickade detta kort framåt kvällen. Seth och Hugo spelade Twister :).


Tess har sovit oroligt inatt (min natt förstås... Vi kör varannan natt nu) så vi vaknade 4:30 ca men låg kvar till 5:30... Vill inte vänja henne vid att gå upp för tidigt.

Sen for jag och Marcus iväg till kyrkan för att öva och så inför gudstjänsten. Det var riktigt riktigt roligt att sjunga och särskilt med honom. Det var alldeles för länge sen!! 

Tess och jag vid fikat efter :).

De andra barnen vid fikat... De vuxna blev det visst inget kort på haha. 

Seth och Stefan ska på bio ikväll. Seth har fått biobiljett i födelsedagspresent och både Stefan och Seth vill titta på filmen om Pingvinerna från Madagaskar, så den ska de se. Jag hoppas Tess och jag får en go kväll tillsammans under tiden :). 

Hoppas du har det bra!!! 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0