I Kisa

Hej hej.
Japp, nu är vi i Kisa. En dag tidigare än tänkt. Jag vågar inte köra bil pga yrsel och allmän okoncentreration så Stefan skjutsade ner oss ikväll. Imorrn jobbar han och då är det svårare för honom att skjutsa. En bonus är att pappa fyller år imorrn så det blir ju mysigt att va här och fira honom på morgonen :).

Jag åkte till jobbet idag trots att jag inte är pigg. Jag jobbar på en vårdcentral så jag tänkte att jag iaf är på rätt plats ;). Men jag fick allt lite bannor av en distriktssköterska... Jag borde vila. Och jag håller med. Jag fick åka hem lite tidigare för jag var helt borta och hade ont och var yrslig.

Så nu är det skönt att va på plats hos mamma och pappa. Tess sover bredvid mig nu och Seth försöker somna här oxå. Det blir mysigt att va här på sportlovet! Synd bara att Stefan jobbar och inte kan va med oss här, men det är bra för katterna som inte blir ensamma :). 

Bulan som jag fick sitter ovanför/på vänster ögonbryn. Den är dock på väg neråt nu så ögat blir mindre och mindre. Haha. Än så länge syns det inte så mycket men vi får se hur det blir. Jag är iaf inte blå och gul av smällen och det är ju skönt. 
Såhär ska jag se ut vid ögonen. (Mitt högra öga).
Såhär såg jag ut igår vid mitt vänstra ögonbryn. Det syns inte jättetydligt på bilden. Jag har bara ett rött märke där jag blev träffad, men det syns inte här (fel vinkel). Det är skönt att det fick så bra som det gjorde ändå...

Hihi idag fick jag denna bild skickad från Stefan:
Seth ville känna på värmen tillsammans med katterna - på balkongen. Going. 

Härligt att solen lyst idag!!! Den är så välkommen!!jag blir glad i hjärtat när den kommer fram!! 


Det var riktigt vacker himmel när vi åkte mot Kisa. 

Nu fick jag ett sms att min darling är hemma igen. Skönt!! 
Nu ska jag oxå sova.
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så skönt att Stefan körde er ner och att du nu har lite extra folk runt dig. Försök att ta det lugnt och vila så mycket det går. Men även njuta av sportlovet och tiden i Kisa.
Jag har inte glömt bort att jag ska skicka ett kort till dig, tiden rinner som iväg av att mysa med Filip som inte alls gillar att sova i sin säng utan ska sova hos mig eller Mattias.. Nu väntar jag på att han ska vakna och vilja ha mat sedan ska jag försöka sova ett tag också. Ta hand om dig nu å var rädd om er! Kram

Svar: Goa Filip som vill sova med er! Så har mina barn också varit :). Hoppas ni får sova. Ingen stress med kortet!!! Kram kram
Maria

2014-02-18 @ 01:49:44
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0