Stan och Goa grannar

Idag har jag och den här bönan gjort stan:

Vi började på Fröken Brogrens veranda med en härlig frukost och sen gjorde vi lite ärenden på stan. Härligt! 

På eftermiddagen klippte hon av mig håret - vilket var oh så välbehövligt. Jag får visa bild en annan dag. Sen kom Sebbe och Cornelia över med en present till Seth "för att han är en bra kompis". Gissa om killen blev glad!!! 


En radiostyrd bil med bl.a. blinkande hjul. 

Tess vill oxå va med :).

Det är galet vilka fina grannar vi har!!!

Farmor har kommit hit denna helg! Kul!! Hon var med Seth på vips. Skönt för mig att kunna lägga en trött Tess när hon behövde och inte för sent - som det blir annars. 


Tess gillar att stå vid fönstret och klappa katterna - som mest ignorerar henne ;). 


Det är fönstret och pianot som får mest uppmärksamhet just nu:). 

Hoppas du får en fin helg!!! Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

En underbar dag med en underbar vän. Tycker så mycket om dig och din underbara familj :) <3

Svar: Det samma going!!!
Maria

2014-02-08 @ 07:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0