Stockholm via Söderköping tur och retur

Igår morse for vi mot Stockholm, men via Söderköping. Seth skulle nämligen va hos farmor enligt hans eget önskemål. Så så fick det bli. Efter fika och lunch åkte vi andra tre till våra vänner Mörlings och hade en go eftermiddag och kväll! 
Tog jag några kort på dem? Nope. Det försvann helt från mitt huvud. Däremot tog jag ett kort på Tess när hon somnat. 
Det kan man kalla ett näst va? Hon trillade heller inte ur sängen utan låg och sov däri när vi la oss lite senare på kvällen. 

Idag for vi till deras kyrka - Tjugofyrakyrkan - som firade tre år idag. Det är så roligt att va i andra kyrkor och se hur de har det!! 

 
Alla bjöds på dricka när vi kom. Tess gillade glaset (i plast) och vi fick inte ta det ifrån henne...
Det var tomt men det är roligt att låtsasdricka ur det :).

Efter mötet åkte vi mot Söderköping igen. Glädjen var stor när syskonen träffades igen.
Mina fina...

Sen blev det hem till Örebro. Det gick bra att köra trots mörker och dimma. Men man blev bra trött i både huvud och ögon. 

Vi ser tillbaka på en härlig och intensiv helg!!!! 
(Seth har haft det toppen hos farmor med snöbollskrig, snögubbebygge, bygga snögrotta, äta afrikansk mat, få höra en familj berätta om sin flykt från krig, äta mat från Kongo, vinna över farmor i kasta gris, titta på mello och rösta på Yohio, äta pizza osv osv.)

Nu ska jag sova! Men först måste jag önska den här underbara Tessiluttan grattis på 10 månadersdagen!!! 

Kram 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Underbart kort på dom när Tess sitter i Seths knä <3 Finaste barnen!!! Kul att ni haft en bra och rolig helg. Hoppas vi kan ses snart. Miss you!! Visst sa vi bio snart?? ;o) Kram

Svar: HEj hej. Saknar dig också!! Vill gärna bio, men vet inte hur det ser ut på söndag. Vi får ta det via telefon!! Kram kram
Maria

2014-02-03 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0