Bilder från dagen

Vi har bakat här hemma. Seth gjorde två plåtar med bullar helt själv. Här är en av dem där han använde formar. På den andra plåten gjorde han bullar som han snurrade själv. Duktig kille :)


Tess har ofta en särskild min när jag tar kort på henne... Såhär ser den ut:

Här tittar hon på sig själv och det blir en "selfie". 

Stefan köpte ju med sig lite Leksandgrejer till Tess i lördags... Såhär blev det:

Seth ville visa sina grejer oxå :)

Såhär ser det ofta ut nu för tiden. Tess är faktiskt försiktig med katterna och de håller sig undan om hon blir för påträngande. 

Seth ville ut och vara fotbollsmålvakten  stund och då fick mamman följa med ut och sparka boll i snön. Det måste väl ändå ge pluspoäng?

Sötastemålvakten!!

Han var seriös och slängde sig och var riktigt duktig på att ta emot bollarna. 

Jag låg och softade i soffan en stund på em och då var min vy såhär:

Barnen spelade och klinkade för glatta livet. Mysigt! 

Ja det var lite från mig denna dag. 
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: undefined

Tess min är UNDERBAR och du får massor med plus för bollsparkning i snö! :)

Svar: Tackar :)
Maria

2014-01-30 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0