Bowling

Om du följer mig på Instagram (mkindevag) så har du sett en del av dessa bilder redan... Men så får det va :).
 
Min stora skrutt har hittat ett eget sätt att äta kvällsmat på :).
Men det är inget sätt jag - eller han - rekommenderar. 
 
Imorse när jag dammsög hade jag en liten skrutt efter mig överallt. 
 
Det är roligt när det blåser upp i ansiktet.  (Den otroligt söta klänningen har Lovisa köpt i London och Tess fick den igår på Lilljulen.)
 
Mys.
 
På förmiddagen idag ringde Lovisa och frågade om vi ville följa med och bowla och det tackar man ju inte nej till. Seth blev totalt eld och lågor. 
Han började med en strike och sedan en spärr. Gissa om han var nöjd. :)
 
 
Selfie på Tess och mig.
 
Alva och Molly.
 
Hugo hjälpte Molly. Hon fick flera strikes med hjälp av sin fina storebror :). Hon hoppade och var glad heeela tiden när de körde (tills hon blev för trött i slutet).
Jag har visst en gamnacke här på detta kortet, men men... Det är ju nästan obligatoriskt med något sådant här kort när vi ses....
 
Sen åt vi lunchbuffen där. Lovely! 
 
När vi kom hem så kom även grannarna hem. Då blev det fika och rivning av pepparkakshuset :). Så går det sista dagen på lovet. 
 
Imorrn åker Stefan till Stockholm och är där några dagar och Seth börjar skolan igen. Hej vardag!
Jag hoppas det går bra. Jag har ju blivit bortskämd nu under jul och nyår med att vi hjälpts åt med barnen på kvällarna. En tar Tess och en tar Seth. Nu blir det ett par kvällar och nätter utan Stefan och Tess är fortfarande inte jätterolig på framförallt kvällarna, men inte heller på nätterna. Så; lycka till Mia nu onsdag-fredag :).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0