Skridskor och kalas

Fredag igen. :)

Seth har länge bett om att få åka skridskor i ishallen här i Örebro. Så idag hämtade Stefan honom och jag och Tess gick dit och mötte upp med varm saft, kaffe och mackor. Seth visste inget om utan det fick bli en överraskning och han blev jätteglad!!
Mysigt, men inte jättesmidigt med Tess som gärna kryper runt, vilket inte är jättelämpligt på hal is och bland folk. Men det gick bra idag. 




Och så fika förstås.


Mina fina!!

När vi kom hem tog jag mig en tur och tog kort på snön. Jag tycker det är vackert! Jag tog kort med mobilen så de blir ju förstås inte lika bra som med kameran. 
Utanför oss är det en lång radda med träd/buskar. Mitt bland dem står det en stol. Why liksom?? Ser du den?

Mitt i bilden står stolen. Någon som vill vila kanske?

Det har kommit lite snö senaste dagarna. 

På eftermiddagen åkte Seth på kalas. Jag och Tess stannade kvar eftersom jag inte ville att Tess skulle somna i bilen när jag hämtade honom. Hon är ju nöjd och glad när hon är bland barn, så det var inte svårt att hålla henne vaken. 
Det roligaste var ballongerna, presentpapper och presentatörerna :)

Alla barnen fick huggtänder, vilket Seth gillade skarpt. 

Tess fick brev från mormor idag med en fin mössa i. Tack för den!! Hon är något trött på denna bild. Dags för sängen. 

Nu sover hon och Seth och jag fredagsmyser till Fångarna på Fortet. Steff är på Source i kyrkan. 

Hoppas du får en Amazing helg!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv Han går på simskola i Hallsberg, det är den närmaste.
Kul med skridskoåkning, vi väntar på att de ska spola is här!

2014-01-18 @ 07:29:07
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0