Tess första steg

Idag hände det alltså. Hon har tagit ett, två steg ett tag nu, men nu blev det några fler. 9 månader och 16 dagar gammal. Seth var knappt en månad äldre när han började gå. Det går så fort... Hon började åla strax innan jul och började krypa under jul och nu börjar hon alltså kunna hålla balansen när hon står och även tagit några steg. Jag som tänkte att hon skulle vänta lite med detta, men samtidigt är det förstås roligt!! Särskilt eftersom hon själv helst vill gå och stå. 

Det var iaf roligt att Alexandra tittade in här en stund så hon kunde filma när vi märkte att Tess kunde ta sig mellan Stefan och mig. Tack för det :).

 

Tyvärr har skruttefian fått feber och jag har migränkänningar, så vi har inte gjort många knop idag. Seth leker iaf med Cornelia och Sebbe så han har fullt upp även när inte vi andra orkar vara så aktiva. Stefan ska iväg till kyrkan en sväng ikväll, så det är skönt att han är hemma och sköter allt här nu, så att jag kan vila och försöka bli av med migränen. 

Hoppas du har en bra dag!!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna (Livet enligt Johanna)

Kul! Oskar började gå den dagen jag började jobba, så jag missade det...

Svar: Oh, trust att missa det…
Maria

2014-01-18 @ 20:12:46
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0