27/7 i mitt hjärta

Idag är det fyra år sedan vi begravde vår Silas. Han föddes ju 4/5 men begravdes alltså inte förrän i juli. 
Denna dag kommer för alltid finnas i mitt hjärta! 
Seth, Stefan och jag åkte iväg till Lilla Aska utanför Linköping. Tess stannade hemma med mormor och morfar OCH DET GICK BRA!!!! Hon sov en av två timmar men ändå! Så skönt att det fungerade! (Vi har ju inte haft barnvakt till henne någon gång eftersom hon är så extremt "inteviljavamedandravuxna" och extremt mammig.

Men vi åkte alltså och fick en fin stund där tillsammans, vi tre. 

Seth är en kille som har nära till sina känslor och han grät när vi var där, vilket Stefan och jag också gjorde. Det var fint att få dela den stunden med varandra! 

Silas plats... Seth lägger dit kottar när vi är där och två av dem fanns kvar och då fick det bli en tredje idag :).


Silas löv med namn och datum på...
En liten bukett till honom.

Vi har även hunnit träffa Gammelmormor och Gammelmorfar också! Alltid lika trevligt!!

Och så har Tess ätit upp smultronen...
Mm smaskens.



Nu önskar jag dej en god söndagkväll och hoppas på att du får en bra vecka!!!! 

Kram 


Kommentarer
Postat av: cecilia

kramar om <3

Svar: Tack❤️❤️
Maria

2014-07-28 @ 02:40:08
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0