Bad och nostalgi

Halli hallå! 
Hur har du det, min vän??
Idag har varit en skön dag i värmen. Jag fick sovmorgon. Halleluja! Så skönt att sova till efter 8!! 
Sen gjorde vi lite ärenden och åt lunch. Efter lunch fick de som ville en glasspinne. Tess gick omkring med sin så jag sa till henne "Sätt dig ner". Och hon satte sig på stället. Haha. Mitt på köksgolvet. Lilla goa unge!! 
 
Mmmm, gott med glass. 
 
Sen drog vi iväg och badade med Alex, Jonas och barnen. Så skönt!! De stora barnen var i vattnet hela tiden medan vi andra satt uppe på land och höll ett vakande öga över dem och pratade och hade det allmänt gott. 
 
Tess tog sig också ett litet dopp. 
 
Hemma igen åkte killarna för att se Draktränaren 2 och Tess och jag jobbade mest för att hålla Tess vaken. (Nu får hon bara sova en gång på dagen och då blir man trött framåt kvällen.)
Tur då att man har en Cornelia nedanför köket som pratar och skojar med henne. Hon stod där en låååååång stund och pratade och grejade när Cornelia såg på och pratade med henne. 
 
Hon fick även sitta vid pianot en stund. Det håller henne allert och igång. 
 
 
Efter ett bad fick hon lägga sig och nu sover hon gott. Hoppas det håller i sig :). 
 
Jag har suttit här och varit lite nostalgisk och tänkt på veckan på Öland. Oh, vad vi hade det gott! Så därför kommer det repris på lite bilder därifrån :).
 
 
Min älskade plutt!!!
 
Älskade barn. 
 
Liten älskad skrutta.
 
 
 
 
Du och jag Seth... Detta kan vara en av de finaste bilder jag har!
 
Nu önskar jag dig en fin kväll!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0