Hampe igen

Ännu en dag med massa bilder... 

Vid frukost lämnade jag telefonen obevakad när jag hämtade servetter till Tess. Då kan det bli såhär:
Christofer och Jocke tog en Selfie. Snällt att de inte gjorde något värre :)

På förmiddagssamlingen började Stefan och jag med att sitta ute i solen och lyssna...

Men det var svårt att höra så vi flyttade in.

Tess sov en stund av samlingen. 1åroch 3 månader idag.

Efter samlingen hängde flera av ledarna utanför vår husvagn. Mysigt!!









Skön stil..,

På eftermiddagen var det dags för Tess att sova en stund igen. Hon ligger så mycket efter i sömn... 

Men här sover hon skönt!

Seth fick till slut väcka henne...

Sen kom ett hejdundrande regnoväder. Då blev det att hela familjen satt tillsammans en stund i husvagnen. Så mysigt. Seth ville ta selfies på oss och jag är ju inte den som bangar på något sådant :)



Kindevågsselfies..

Och så sethochmammaselfies...



Tess blev lite svartsjuk och började klättra på mig också.

Sen var det dags för kvällsmöte.


Här är ungdomarna på väg in...

Seth "highfivar" alla han också. 

Tess tittade förundrat på...

Och åt russin...

Jag tog med mig barnen till husvagnen ganska tidigt för båda är så trötta. Tyvärr är jag trött och lite grinig och Tess har ont i magen (imorrn ska vi träffa läkare för det. Skönt!!) Och Seth blev ledsen för lite olika saker och jag känner mig som sämsta mamman just nu. Så vi har haft en jättebra dag idag, men avslutet hade kunnat va bättre... Just nu sover iaf barnen och jag snart med kanske. Stefan ledde kvällsmötet och leder även det som är nu kl 22... Kanske ska jag drista mig till att "stänga" av det som är jobbigt en stund och titta på en film. Ja, så får det nog bli...

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

❤️❤️❤️

2014-07-03 @ 00:09:42
Postat av: Karin

Vilka underbara bilder! Du är en mamma planterad stadigt med fötterna i dina barns verklighet å du kämpar på å älskar dom= en kämpe å en FIN mamma. (inte alla förunnat att ha en sådan..) Mammor är också människor.. ;-) Hoppas Tess kan göra till en vana å sova hela nätter snart så du får återhämta dig lite snart. Kram.

Svar: Tack för de fina orden Karin!!! Jag tar till mig!! <3
Maria

2014-07-09 @ 08:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0