Kastös har landat and Nyströms has left the building...

Hej hej.
Hur är det? 
Här är det fint! Igårkväll var det min tur att sova i husvagnen. Så skönt att få en natt att sova ostört. På väg ut dit såg det ut såhär:
Och åt andra hållet såhär:

Lovely!!! 

Jag somnade tidigt för att vara just nu (kl 23) men vid 00:10 vaknade jag av att jag hade frossa. Det har aldrig hänt förr och det var läskigt. Jag frossade i över fem minuter och mådde skitdåligt. Sen sov jag i raggsockor, tjocktröja och med två filtar över mig och frös ändå. Konstigt. Idag på förmiddagen mådde jag inte bra utan vilade när de andra var ute på lite upptåg. Det var skönt.

På eftermiddagen dök Kastös upp och vi fikade lite ihop. Gött.

Emma-Karin, Christian och Jonas.

Min fina vän Alexandra (hehe vad hon kommer älska denna bild).

Mina och Tess lekte länge på golvet.


Alex och Jonas har åkt hem nu (och barnen med förstås även om jag egentligen ville ha mes Cornelia som barnvakt på semestern ;) hihi). 

Nu börjar snart bronsmatchen i fotboll. Hoppas jag orkar se hela..

Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du mår bättre nu!

2014-07-12 @ 22:41:06
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Åhh herre je la du upp bilden 😝😝 saknar Er redan massor. Cornelia hade nog gärna stannar, Nää hela familjen hade kunnat stanna 😃❤️😃❤️😘😘😘

Svar: Hihi
Maria

2014-07-12 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0