Marinmuseet och Olssons

Idag promenerade vi runt lite här i Kristianopel. De bildern är dock i kameran så jag får visa dem lite senare när jag har datorn.

Däremot tog jag kort från min vy när jag diskade. Galet vad fint!!

Det är ju inte precis jobbigt att diska när man set detta! 

Seth ville plocka fram fika innan vi åkte och det fick han :).






Sen åkte vi in till Karlskrona och gick på Marinmuseumet och ubåtsmuseumet. Det rekommenderas inte att gå där med en ettåring. Däremot med en snart nioåring. Jag tog inga bilder där heller. Orkade helt enkelt inte... Det var grymt coolt att se och få gå in i en ubåt!! 
Sen kom det bästa med dagen... Att få träffa Olssons! 



De har väldigt vacker vy från sin balkong!

Älskar dessa människor!!

Seth och Göran. 
Seth börjar bli riktigt duktig på att slänga käft med Göran :). Kul!! 

Stina och jag.

Imorrn åker vi till mamma och pappa. Jag känner mig lite vemodig att lämna denna vackra plats. Trots dålig pubmusik som spelas hela kvällarna och trots att det är rätt så livligt här på campingen. Det är så vackert här och det är så skön luft! 
Hit ska vi igen!!! Det är vi överens om! 

Kram kram 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0