Söderköping

Nu sitter jag i sovrummet med dessa tre: 
Cornelia och Seth spelar spel och Tess grejar med olika saker... Vår morgon började 5:45, vilket ändå är ok. Stefan sover i husvagnen på parkeringen. Nästa natt är det min tur :). Vi kör varannan natt nu när vi är här. Alex, Jonas och Sebbe sover i rummet intill och farmor sover i vardagsrummet. 

Vi hade en skön och varm dag igår. Bl.a. fick Smultronstället ett besök.
Tess med minsta glassen som finns på stället...

Numera finns det kompisglass! Toppen för två kompisar att dela! 

Jonas syns knappt bakom sin glass hihi.

Alex och Sebbe och deras kompisglass.

Stefan testade en ny för en gångs skull...

Inget med sorbe...


Jag med laktosfritt. Smaskens!!!

Det blev även lite shopping under dagen :).

Barnen hade vattenkrig ute i trädgården.  Farmor fixade vattenballongwr ;).

Här är Tess utanför dörren :)

Det växer vackra blommor utanför huset.


Och goda smultron!!




Innan nattning tog barnen det lite lugnt.

Och vi vuxna satt på "takterrassen" som inger har. Men det blev det inget kort på...
Månen lyste vackert över stan. Även om kort på månen aldrig blir särskilt bra...

Nu hoppas jag de andra vaknar snart så vi kan äta frukost och vi kan dra till stranden :)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0