Sjukstuga

Idag känner jag mig överkörd. Huvudet är som en tung klump, näsan rinner och jag får febertoppar. 
Tess är också snorig, nysig och hostig.
Igårkväll slog det till och hon sov knappt inget innan 2 på natten och när hon väl somnade sov hon fyra timmar på mig. Hurra vilken bra natt när man inte själv mår bra... Men man lider ju verkligen med henne. Som vuxen kan man ju ändå hantera sig - oftast ;). 
 
Nåja, vi hade en bra dag, barnen och jag. Stefan var borta hela dagen och kvällen. Vi tog oss en liten promenad till Willys för att handla lite grejer.
Seth ville att jag tog kort på honom och Ronnie Petersson :). Bäst att passa på att ta kort på honom när han vill :).
 


 


Skutt..,
 
När Seth får välja mat på affären blir det sånhär: 
Varför se "normal" ut när man kan fåna sig? :)
Plocksallad. Känns helt ok att de får det :).
 
När Tess sov passade Seth och jag på att spela sänka skepp. (Som jag skrev om i förra inlägget.)
 
På eftermiddagen umgicks vi med Alex och barnen och åt glass och var ute. Skönt!
 
Sen var hon trött denna lilla sjuka tös.
 
Vi hoppas på en bättre natt inatt. Och att vi blir friska.
 
Och jag önskar dej en skön fredagskväll!!!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0