SOMMARLOV

Halli hallå.
 
Dagen kan sammanfattas som en god dag :).
 
Måste bara börja med att visa ett par bilder från igår :). Tess sov en stund på eftermiddagen, som vanligt. När hon vaknade och jag tog upp henne satte jag oss i soffan för att morna henne lite. Snart sov hon igen. Oh, så mysigt det var. Hon somnar ju aldrig i famnen annars :).
 
 
Trött och svettig fis. 
 
Nu till idag. 
 
Tess och jag blev bjudna på lunch hos Sofie och Oscar. Det var första gången (men inte sista hoppas jag) som vi var i deras fina nyinköpta hus. Oh, vad roligt och mysigt det var!! Vilka goa människor. Oscar är konstant glad han :). 
 
Oscar och Sofie.
 
Och så Tess och jag :).
 
Vi hämtade Seth i skolan vid 13, när skoldagen var slut. Och så gick vi iväg till frisören. Han ville ha bort luggen lite och det kan jag förstå :). Jag ville ha bort lite mer hår än så och hon hittade en bra kompromiss. Han har fortfarande långt hår (som han vill ha), men lite urklippt och en mer frisyr än innan. Min fina kille!!
 
Nöjd och glad inför skolavslutningen.
 
När han var klippt mötte Stefan upp och så gick vi ut och åt i vanlig ordning. Vi brukar äta efter avslutningen, men kände att det blev lite sent, särskilt för Tess, så vi tog det mellan skolan och avslutningen. 
 
Taco Bar blev det denna gång. Seth fick välja. Och så gjorde vi ett par försök att få till ett familjekort. Och det gick ju...sådär. Se själv: 
 
Ha ha. 
Inte lätt att få med Tess på tåget (en otroligt trött Tess dessutom). 
Som jag älskar de här härliga knasbollarna!!!
 
Mmmm, gott gottigott gott.

Sen iväg till kyrkan och bytte om till avslutningskläder. 
Det är inte jättelätt att få normala kort på den här killen :).
 
Tess for runt med vagnen i hög fart :). 
 
Det var ju dags för henne att sova för länge sedan, så jag gick till Hannaskolan och killarna tog bilen. 
Tror ni hon ville sova? Nope!
Jag satte dit regnskydd, eftersom det småregnade och det gillade inte fröken, för då ser man inte lika mycket. 
 
Såhär såg det ut... Inte sova!!! (Men hon somnade precis när vi kom fram till Hannaskolan och sov sig igenom halva avslutningen.)
 
F-klass, ettorna och tvåårna, sjöng en fin sång. Seth står längst bak, men det går ju inte se i detta myller av suddiga barn. 
 
Efter avslutningen samlades vi i klassrummet och fikade. Seth ville ha kort på sig och Kickie, sin mentor. 
 
Fina!
 
Jahapp, efter det kunde det ju vara dags att åka hem kan man tänka, men vi hade lovat Seth glass. Haha. Så vi svängde av vid Max av alla ställen och köpte mjukglass. Men inte till mig då, eftersom jag inte tål det, men jag fick mig en läksk istället :). 
 
 
Mmm, vad gott att få smaka. 
 
 
Så nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och väntar på att Stefan ska komma hem. Han hämtar nämligen husvagnen så vi kan börja packa och fixa i den inför vår första tur i den på lördag. Då drar vi till Nyhem!! Yey! Och, som sagt, första gången vi använder vår alldeles egna fina vagn!!!!!
 
Hoppas du haft en bra och go dag! 
Kom ihåg att du är unik och underbar!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0