Date

Imorse hade jag en date med Seth. Men oj, se det fick jag inte säga till honom. Date har man bara med sin flickvän. Med sin mamma har man egentid. Japp, så vi åkte till Fröken Brogrens veranda och hade egentid, han och jag. Oh, så mysigt det var. Jag fick ett presentkort därifrån när jag fyllde år så det passade ju jättebra att äta frukost där idag. 
 
 
 

Efter frukosten ville han som vanligt ha en prinsessbakelse. Och som vanligt åt han inte upp den :).
Smaskens. (Jackan är på för att vi satt vid dörren och det kommer rätt så mycket folk dit så dörren öppnas hela tiden, vilket gjorde att han frös lite).
 
Resten av dagen har bara varit soft. Jag har försökt vara med så mycket som möjligt, men har varit tvungen att gå undan då och då... Tess och jag var hemma när Seth och Stefan var på friidrotten. Som tur var sov hon en stor del av tiden så då låg jag också och vilade. Sen har Seth haft en kompis här, men de har mest varit utomhus och inne på Seths rum. Det är ju inte ansträngnade för mig, som tur är :). 
 
Har inte så jättemycket mer att säga idag, men visar en massa bilder på barnen som jag tagit idag - som vanligt ;). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas du har en bra helg!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0