I AM...

Idag började Stefan jobba igen. Jag har varit rejält trött under dagen, men det har fungerat. När Tess har sovit har jag vilat och när Stefan var hemma en stund så vilade jag också. Seth har haft en kompis hemma och det är alltid skönt, för då är han sysselsatt :).
 
En sån här dag, när jag känner mig trött och pga det lite nedstämd, så gillar jag min röda påse/väska, som jag fick av min svägerska Emma-Karin i julklapp, lite extra mycket. Den är så uppmuntrande :).
 
 
"I AM
AMAZING
FANTASTIC
BLESSED - BEAUTIFUL - BELOVED
GREAT!
PRECIOUS
UNCONDITIONALLY ACCEPTED
WONDERFULLY MADE
LOVELY
AND QUITE NICE INDEED". 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Saknar dig vännen 😍😍😍

Svar: Detsamma!!!
Maria

2014-03-25 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0