Litet kalas

Idag har jag fått fira min födelsedag- lite tidigt men ändå :). Soooom jag älskar't!! 
Jag hade tänkt mig att bjuda ganska många, eftersom många av mina kompisar är hemma på dagarna just nu, men jag orkar helt enkelt inte ha för många hemma på en och samma gång än. Så det fick bli några av mina "daglediga" kompisar och jag är såååå glad och tacksam att de kom!!! 

Jag bjöd på bullar och tårta. 

Tårtan är gjord som en rulltårta men den står upp och är tjock. Fyllning till den är grädde, hallon och philafelfiaost. Det blev jättegott tycker jag. 
Såhär såg den ut inuti. 

När de gått hem kraschade jag i sängen. Jag är så glad att jag mår sååå mycket bättre, men jag tycker det är jobbigt att jag blir trött så fort. Jag hoppas verkligen det går bra nästa vecka när Stefan jobbar igen. 

På den här damen var det fart och fläkt under eftermiddagen iaf :).

Hon håller på att få tänder igen och det är hon påverkad av märker man. Tröttare, lite mer orolig på nätterna och så lite krånglig i magen. Stackarn. Hoppas det går över snart. 

Hoppas du mår bra!!! 
Kram 



Kommentarer
Postat av: skrivmoster

Hej och grattis till din födelsedag som är nu eller snart? Kul att du orkade ha besök och få umgås lite. Gott fika såg du ut att ha också!!

Vilken härlig bild på Tess i farten!

Fortsätt och krya på dig! Det tar sin tid ...
Kram!

Svar: Tack!!Fyller idag :).
Jag jobbar påa tt krya på mig :):)
Kram
Maria

2014-03-20 @ 12:04:17
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0