Avslutning och premiär.

Hej hej vänner.
Hur har din lördag varit? 
Vi har haft en go dag. Det är skönt med lediga dagar! Det är ju inte alltför ofta som vi är hemma allihopa samtidigt. Imorse gick jag upp med Tess när hon vaknade kl 6:15!! Hurra!! Sen gick vi och väckte Stefan som tog över och så sov jag en stund. Så skönt när man kan göra så. Vi gjorde även så mitt på dagen och det var ljuvligt!!
 
Igår kväll hade ju Seth och jag fredagsmys när Tess somnat. Vi tog några wefies när vi satt i soffan och myste :)
Goa unge!
 
Katterna fick också vara med där de låg och myste i soffan. 
 
Tillbaka till idag :)
På förmiddagen idag åkte vi till avslutningen för friidrotten. Vi satt utanför hallen och fikade och umgicks. Härligt!!
 
Tess får man ju följa efter mest hela tiden :)
 
Nu var det diplomutdelning av ledarna till deltagarna :). Stefan var den som fick skriva alla namn på diplomen, eftersom han hade bäst handstil :) Han har oanade talanger min man!
 
Seth fick diplom och godispåse. 
 
Seth åkte iväg på kalas på eftermiddagen och jag snapchattade med en kompis och skickade bl a denna bild:
På Snapchat ser man ju inte bilden så länge och det är ju skönt, så egentligen dumt av mig att läga upp den här där man kan se den hela tiden. Ja ja, jag bjuder på mina rynkor och mina trötta, svarta påsar under ögonen. 
 
Vi har fått en cykelstol till Tess av Alexandra och den satte Stefan dit idag och så fick Tess göra sin premiärtur på cykel! Hon var rätt så nöjd.
Hjälmen har vi fått låna av Therese. Underbart med såna givmilda vänner!!
 
Den här bilden är ju bara för go. När de kom tillbaka var det bara snuttefilten jag såg av Tess. Jag glömde ta ifrån henne den när de körde iväg. Hon är för go. Snuttefilten är med överallt :). 
 
Nu sover Tess och det är Speedway på tv. Inte så konstigt att jag sitter vid datorn då ;). 
Grabbarna as I speak. 
 
Taket ser så fint ut - som stjärnor överallt - när solen skiner in på min guldiga glitterkudde, som jag fick av Seth för några år sedan. 
 
Nu önskar jag dej en fortsatt härlig lördag och en fin dag imorgon!!
Kramar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0