Ensamt

Idag har varit en sisådär dag. Det har funkat men oxå varit ganska ensamt. 
Stefan for iväg och jobbade som Kaplan på en speedwaymatch och som tur var fick Seth åka och leka med en kompis hela dagen. Som tur var? kanske du undrar. Jo, för Tess är inte så pigg och med det lite gnällig och klängig och då är det skönt att han kan leka med någon kompis så han får roligt iaf.
Vi skulle åkt på ettårskalas egentligen men eftersom Tess inte är pigg fick vi bli hemma. Jag har försökt röja kläder, bytt vinter till sommar i garderoben - vet att jag är sen - och strykit så mycket jag kunnat. Trist jobb men nödvändigt. 

Som tur var fick jag kaffe hos grannen på eftermiddagen 😉. 

Inte så upplyftande inlägg kanske men livet är ju såhär. Många dagar är bra och så ibland lite trista dagar. Tristheten denna dag ligger nog i att Stefan har en period nu då han är borta mycket.  Men ingen misströstan 😊. I höst är han föräldraledig så då är han hemma massor!!!!

En vanlig syn 😘


Såna här stunder gör mig glad. 

Tess i en klädkorg. Det höll henne sysselsatt ett bra tag. 

Nu sover nog Tess snart och jag ska umgås med Seth lite innan han ska stoppas i säng. 
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: cecilia

måste erkänna... jag har ingen aning om vad en Kaplan är å vad den gör... men har jag tur så får jag en förklaring :)
Hoppas att ni får en fin helg! Kramar

Svar: Hej hej. Ska försöka svara på det i ett inlägg 😊 kram och tack detsamma!!!
Maria

2014-05-01 @ 19:37:35
URL: http://katzja.blogg.se
Postat av: Mummen

Tänker på er. Det kommer nog ljusare dagar s.s
Kram

Svar: Kram till dej mamma!!
Maria

2014-05-01 @ 20:16:14
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Emma

Hoppas Tess piggar till sig fort, inte lätt när de mår dåligt!

Svar: Tack!!! Kram!
Maria

2014-05-01 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0