Känslan...

Känslan...
När man äntligen kan ställa dig i duschen när Stefan kommit hem efter en lång dag i Stockholm. (Och Jag själv har haft en lång dag ensam hemma). Jag duschade varmt och länge - och njöt av ensamheten och lugnet. Den känslan... Så kommer Seth in och ska borsta tänderna. Och jag skvätter liiiiiite vatten på honom - helt oskyldigt. Den känslan... :) Han försvinner ut och jag börjar torka mig. Han kommer tillbaka med sin dricksflaska och SPRUTAR kallt vatten på mig. Efter honom kommer Stefan in och slänger ett STORT glas KALLT vatten på mig. 
Den känslan... Och det glada skratt och fnittret från Seth... DEN känslan... Det kommer jag leva länge på :). Som jag älskar mina killar!!! 

Och denna fialotta:


God Natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0