Ogilla fredagskvällar

Ikväll blir det inte något positivt inlägg... Så du vet om du vill sluta läsa...


Jag har börjad ogilla - skarpt ogilla - fredagskvällar!! 
Tess somnar aldrig smidigt men på fredagskvällar verkar det bara omöjligt. (Hon sover fortfarande inte fast klockan är över halv tio). Seth blir alltid sittandes ensam vid tv:n med sitt fredagsmys!
Stefan jobbar alltid fredagskvällar så jag är alltid ensam och Seth blir alltså ensam med myset. (Stefan jobbar fredagar även sina lediga helger - för att det behövs för verksamheten. Han är ledig tisdagen istället vid lediga helger.)

Och dessutom är det ofta det spelas hög musik någonstans i närheten... Och mitt tjut i öronen blir inte bättre av det och inte mitt humör heller! 

Nä fy vilket dåligt humör jag är på!! Inte så vanligt när det gäller mig... MEN nu lackar jag ur på fredagskvällar!!! Jag strejkar! Inga fler dåliga fredagskvällar nu - snälla! 

Men något positivt idag var att jag fick en grymt gullig bild på mina barn när vi hjälpte Stefan att handla en grej till ungdomssamlingen på XXL... 
Finaste kidsen i världen!

Nä nu säger den här sura tanten hej då och hoppas på bättre kväll imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0