Selfies, strumpor och kräks

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men alltså jag blir helt slut på kvällarna. Tess är omöjlig att lägga just nu. Det tar ca en och en halv timma och hon skriker största delen av den tiden. Såååå drygt. Och jag är inte helt ok efter hjärnskakningen så jag blir sjukt trött av det. 

Precis när jag skrivit detta kräktes hon ner hela sängen och hela golvet. Nej, ingen magsjuka, bara som vanligt att skriker hon för mycket så kräks hon. Nu var det dock länge sen det hände. 
Tack och lov för Alex som kunde komma in och hålla Tess när jag städade upp. (Tess var nytvättad och ren). Underbara vän!!!!

Så nu får detta inlägg bli bilder från dagen. Kaplanskapet skriver jag om imorrn! :)


Frodo.

Såhär ser det ut när vi hämtar Seth. Strumpor och skor åker av. 


Det är lite svårt att få på dem igen :).

Häng i soffan. 


Sen fick Tess tag på telefonen och tryckte av massor av Selfies. 


Och när Seth upptäckte det ville han också va med.


 
Seth är en underbar unge när allt tjorvar till sig! Han är min hjälte såna här kvällar! Goare kille är svårt att hitta!! 

Nu ligger Tess på mig och sover... Få se hur jag kan ta mig härifrån sen och borsta tänderna... 


Kram från "vardagen är inte alltid så flashig Maria". :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0