Fortsättning

Idag var jag på jobbet igen och Stefan var hemma med Tess. Seth var i skolan som vanligt :). 
Natten var väl ingen höjdare då tempen for upp i snabb hastighet. 
Tess har haft hög feber hela dagen också och strax innan jag skulle åka hem pratade jag med Stefan och fick veta att hon hade 40.4 trots alvedon. Oj, det gillades inte!! Jag ville ringa 1177, men sen kom jag på att jag jobbar på en vårdcentral. Bra där Mia.
Så jag gick till läkarkorridoren och stötte på en läkare där och pratade med henne. Skönt! 
Jag skulle nog inte bli så orolig om hon inte mått så dåligt hela förra veckan också. Hon är ju nedsatt och har inte ätit bra på över en vecka. 
Sömnbrist och oro tär. Sen har jag ju ett jobb där jag behöver vara allert hela tiden och det är svårt nu. Tur jag gillar mitt jobb och har bra kollegor. 

När jag kom hem hade hon fått Ipren och så fick hon bada lite i svalkande vatten.
Skönt tyckte tjejen som älskar att bada. Och tempen sjönk lite.

Hon får såna härliga lockar när håret är fuktigt. 

Jag var även hos min sjukgymnastkollega idag och disken i ryggen mår inte så bra, men är bättre och jag fortsätter med övningar och hoppas det bara blir bättre och bättre. 

Nä nu sover Tess och jag ska gå ut i vardagsrummet och dricka te med min darling!

Ha det så gott min vän och tack att du är med mig här :).
Kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ber så mycket jag kan för våra små ❤️❤️❤️

Svar: Detsamma fina härliga fantastiska vän!!!
Maria

2014-11-18 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0