Freeeeeeeeeedag

Hej hej.
Hur är det?? Jag tycker det är grymt skönt med fredag och att helgen ligger framför! Ska bli skönt!! 
Ikväll stannade Tess temp på 37.9!!! Yey ingen feber!! Hon är trött, blek och äter inte, men är feberfri! Hurra och halleluja!! 

Imorse åkte Seth med mig till jobbet och var med mig en stund innan han gick över till skolan (hans skola ligger granne med mitt jobb). På väg i bilen satt vi och lyssnade vrålade med i Seths spellista på Spotify. Det var en härlig blandning på One Direcrion, lovsång från Hillsong och så Hansam. Lika var det när vi åkte hem på em. Det var en sån här härlig go skratt/sjunga/skoja stund. Precis vad vi behövde tror jag. 

När vi kom hem satt Stefan och Tess och lekte på hennes rum och allt var nog utdraget på golvet :).
Seth tog över som lekkamrat medans vi gjorde middag.


Han passar bra i Tess solglasögon... Hahaha.


Tess försökte kamma Gandalf. 

Hon har kommit på att man kan hoppa i soffan, trots att man inte får det. "Heja heja," säger hon och hoppar ner från armstödet...


Suddiga bilder, men jag visar dem ändå för det är så skönt att se henne så glad och pigg (i jämförelse med hur det varit).


Och så samtidigt i andra änden av soffan :).

Oj, vad Seth skrattade. Väldigt gott. Jag tror vi behöver skratta mycket ett tag nu. 

Så fort damen "svårastattfåattsomnaihelavärlden" somnat ska jag ut till grabbarna och fredagsmysa! HÄRLIGT!

Stor stor kram 

Kommentarer
Postat av: Mummen

Så roligt att se Tess leka och vara i gång igen.
Jag blir glad och varm i hjärtat.
Stefan passar ju riktigt bra i solglasögonen ....
Kramar till er

Svar: Ja så skönt! Nu kan man slappna av igen :)
Kram
Maria

2014-11-21 @ 20:23:09
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Marie

De blir större och lättare att hantera med sömn och sjukor. Håll uuuuuut!

Svar: Jaaaa vi försöker 😊
Maria

2014-11-22 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0