Helgen

Helluuuuu helluuuuu.
Hur är det där ute i Sverige??
 
Igår morse fick jag sovmorgon!!! Oh, så ljuvligt. Stefan bakade scones när jag kom upp. Min man alltså!! I LOVE HIM!
De här tre... Seth sitter ofta i Stefans knä efter frukost på helgerna och då ska naturligtvis Tess också sitta där. 
 
Oh, igår blev jag förälskad i en liten tös, som heter Emma!
Min bror med familj har köpt en liten hundvalp! Oh, så söt. 
En liten Malteser på sisådär 16 veckor. 
Vi blev nog förälskade allihop utom Tess som inte brydde sig ett spår om henne. Men det är klart, hon är så van vid vår katt, och för henne kanske det inte var någon skillnad? Jag vet inte.
 
Stefan och Emma. 
 
En "dogfie" med mig och Emma. 
 
Efter en förmiddagsfika där så åkte vi hem och pysslade hemma. Jag putsade fönster och hängde upp adventsgardinerna. Ja, jag vet att det är tidigt, men jag måste göra lite då och då om jag ska hinna med. Så ser livet ut nu. 
 
Tess tog en tur i tvättkorgen.
 
Bäddade åt dockan (i min gamla docksäng, som min pappa gjort). 
 
Satt själv i docksängen och åt lördagsgodis.
 
Alex kom in och tog en em kaffe och då fick hon även läsa för Tess också.Hon kör med Alex och Jonas, vår lilla dotter och hon vet precis hur hon ska få sin vilja igenom. 
 
Hon har skön stil när hon sover.
 
Idag har vi firat gudsjtänst i vår soffa igen tillsammans med Hillsong i Stockholm (på svt). Oh, så härligt!!
 
Hoppas du haft en härligt helg!!!
Jag önskar dig även styrka och mod inför veckan som ligger framför!!
 
Stor stor kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0