Ensamhelg

Hej hej.
Nu har det varit tyst från mig hela helgen! Men det finns en förklaring :). 
Jag har haft en helt ensam helg här hemma! Oh så ljuvligt. Stefan tog med sig barnen till Söderköping och farmor och har varit där, för att låta mig få lite ensamtid. Tänk om detta kunde bli tradition... Att få en ensamhelg hemma en gång per termin. Min fantastiska man som ger mig det!!!

Jag har fått tid att bara vara, hinna ifatt mina egna tankar och känslor, sova, ha det tyst osv. Och framförallt få sakna och längta efter min familj!! Så skönt! 
Jag har inte velat lägga tid på nätet denna helg så därför har jag inte hört av mig.
Jag har haft gott sällskap av denna misse.


Jag har även fått bilder skickade av Stefan, efrersom han vet att jag vill det :).

De har också haft en go helg!!

Han skickade denna bild när de åt frukost:


Jag tyckte den påminde om denna bild jag tog av katten ungefär samma tid:

Haha.

Farmor ställde upp på att bli mätt:

Hihi, jag gillar som sagt att få bilder på dem :).

Men nu är familjen hemma igen, i tryggt förvar. Barnen sover och Stefan och jag ska försöka hinna ifatt lite. Han jobbar på Ica denna vecka också, men inte riktigt lika sena dagar. Skönt!

Hoppas du haft en fin helg!!
Stor stor kram!!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som att du har haft en skön helg! Ska föreslå min man att göra nåt liknande =)

Svar: För det johanna! Så härligt! Och så härligt när de kom hem igen!!!
Maria

2014-10-05 @ 21:59:13
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: cecilia

Å låter som du har haft en underbar helg!!
Vi kom hem från Värmland nu ikväll där jag och Filip har varit sedan måndags och Mattias anslöt i torsdags, skönt att få vara där å bara vara ett par dagar men det är skönt att komma hem å till det vardagliga livet igen (+ att man har tillgång till alla saker man är van med :) )
Önskar dig nu en härlig vecka! kramar

Svar: Härligt med både känslan av att få va iväg och att få komma hem! Hoppas ni haft det bra!!!
Kram
Maria

2014-10-05 @ 22:54:59
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0