Härlig dag

Det blir ett kort inlägg...
Har haft en härlig dag med mycket vänner!!!

Träffade Oscar, Elina och Alma på förmiddagen och åt lunch. Sååå härligt och sååå fina vänner!!!




Hem igen och kaffiserade med grannarna :). Har ingen bild på dem dock... 
Jag skulle på kalas och "hade inget att ta på mig". Självklart har jag hur mycket som helst men hade en sån dag då allt kändes tråkigt. Så jag fick låna en urfin klänning av Alex. Fick ingen bra bild på dock...

Så åkte jag iväg på kalas hos Johanna. Hur kul och mysigt som helst. 

Suddig bild på ett härligt gäng tjejer.


Therese och jag.


Johanna och jag.

Jag summerar denna dag som en glad, varm och härlig dag!!!

Nu hoppas vi på bra sömn imorrn bitti. Det här med att dra tillbaka klockan när man har barn som vaknar mellan 5 och 6. (Blir ju mellan 4 och 5 imorrn). Nja, inte för kul. Men imorse fick jag sovmorgon till 9 för Stefan tog morgonen, så jag ska inte klaga!! Och så kan man undra vad jag gör vaken när nu klockan är sent... Ja, så god natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0