Home sweet home

Hejsan.
Nu är vi hemma igen! Vi har haft sköna dagar hos mamma och pappa!
 
Jag tänkte att jag börjar med en bild på Seth, som visar före och efter klippning... Ser knappt ut som samma kille.
 
Väl hemma började vi packa upp alla Gekåsgrejer, som vi köpt. Tess gillade en av de stora "påsarna" väldigt mycket och har lekt titt ut i den och lagt sin docka i den för att sova osv osv osv. 
Titt ut.
 
Sov gott.
 
 
Haha, så måste jag visa ett kort på fräschingen Tess, som har stil när hon äter. Vilket bordskick!!
Passar bra på en nobelmiddag. :)
 
Killarna drog iväg på hockey i eftermiddag och jag och Tess hängde med Therese. Så nice!! Killarna var bra nöjda, eftersom Leksand (äntligen) vann. Jag fick detta kort skickat till mig och det syns hur nöjda de är :).
Mina grabbar, som jag älskar så sjukt mycket!!
 
Hoppas du haft en fin lördag!
Stefan och jag har suttit och tittat på "Så mycket bättre" tillsammans för första gången. Jag har inte följt det tidgare. Jag tittade lite ibland när Laleh var med, men inte mycket mer. Men nu, när både Carola och Ola Salo är med, så är det självklart att vi tittar. :) Och det var jättebra! Kul!! 
Ha det gott min vän!!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

Ja vist var kvällens avsnitt bra :) Låten Carola gjorde kändes nästan som den var gjord för henne :) Ser fram emot nästkommande veckor!
Önskar dig en härlig söndag
kram

Svar: Håller med dej helt!!!
Tack och detsamma!!!! Kram
Maria

2014-10-18 @ 22:17:47
URL: http://katzja.blogg.se
Postat av: Marie

Ja, man undrar ju när du inte syns på FB ... ;) Underbart med Tess och påsen ... och maten!

Svar: Haha förstår det ☺️ kram
Maria

2014-10-20 @ 13:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0