Lördagsgodis

Tidigt imorse åkte stefan iväg på en grej på Hållö på västkusten. Så jag och barnen sköter oss själva i helgen. 


Vi började dagen (efter frukost förstås) med att gå till Ica och köpa godis. 

Goddi, som Tess säger. Här med glada, bestämda steg mot affären. Ja, är det lördag så är det...

Mysiga barn. 

Sen kom Sebbe och Cornelia in och hängde med oss några timmar. Mysigt. 

Tess och Sebbe kollar in något på telefonen.

Sen har vi mest softat. Tess är lite hängig, antagligen pga sprutan hon tog förra veckan. Biverkningar från den kan komma en-två veckor efter. Seth är trött han med så det har varit en lugn dag. 


Tess bäddar och grejar med en filt och min gamla apa som jag hade när jag var barn. Roligt! 


Och så fick vi äta lördagsgodiset också förstås när vi tittade på Sofia den första. 

När pyjamasen åkt på skulle även en kjol på som Tess fick av mamma igår. Hon vet vad hon vill damen. :)
Bädda ner apan och sen sova bredvid :).

Nu sover Tess, även om det är oroligt, och Seth och jag ska mysa lite. Så nu lägger jag bort telefonen.

Hoppas du har en bra helg!!
Kram kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0