Vår söndag

Nu är ordningen återställd. Stefan är hemma igen. :)
Det har hänt något med min rygg så jag har jätteont och kan knappt lyfta Tess eller böja mej ner. Vet inte vad det är. Jag har ju en whiplash sedan en bilolycka, men jag vet inte om det är den som spökar. Har svårt stt tro det...
Nåja, värken har gjort mig off idag iaf, men det är väl inte så konstigt...

Vi har ändå haft en bra dag här hemma i lugn och ro. Så nu kommer lite bilder från dagen :). Som vanligt då ;).

Seth och Gandalf började dagen med att mysa i soffan. 

När jag lagade mat, ville Tess va med som vanligt. Eftersom jag inte kunde hålla henne i famnen pga värken så fick hon stå bredvid och leka med vatten. 
Nöjd med vattenlek.




Sen tog vi det lugnt i soffan en stund. 

Som du ser så har Tess på sig skor hela tiden. Hon har upptäckt dessa, som jag köpte för ett tag sedan, men som inte varit ute någon gång än.
Goa tjej.

Sen hade vi målarverkstad en stund. Fingerfärg, men barnen ville använda penslar så det fick de.





Sen fick jag ligga på en värmedyna i soffan en stund och fick sällskap av världens goaste tjej.


Haha.

Ja, som du ser så är skorna på...


I väntan på att pappa ska komma hem. Trötta barn.


Apan fick låna skorna en stund och fick mysa med Tess. Hihi så go hon är.

När jag la henne nu, så ville hon ha "umpa" =strumpa och så "koooo" =sko. Jag fick säga nej många gånger till skorna och till slut slutade hon fråga efter dem :).

Hoppas du haft en skön söndag.
Jag önskar dej kraft och frid inför det du har denna vecka! Och Guds välsignelse!!! 

Stor kram 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0