Dagen idag

Idag har jag varit på en jättebra grundutbildning i NPF (neuropsykiatriska funktionsnedsättningar). Oh så bra!!! Och så användbart i mitt jobb!!!
Gott med en dag som ger så mycket!! 

Efter den cyklade jag tillbaka till jobbet, gjorde lite grejer där och sen hämtade jag barnen som är på andra sidan vägen från mitt jobb. Så smidigt att va så nära!

Seth var på skolgården och följde med för att hämta Tess. Hon satt och tryckte i en "frökens" knä och så fort hon såg mig började hon gallskrika. Stackarn hade ramlat och slagit sig i rutschkanan precis innan. Hon hade hunnit bli tröstad men bröt ju förstås ihop när hon såg mig. 
Sen cyklade vi förbi kyrkan och lämnade Seth på Vips och sen hem. Båda damerna var hungriga så vi åt lite.

Mmm så gott och så kladdigt.

Mamma älskar dej, sa jag och hon gjorde en stor pussmun. Hmmmm vet inte jag... En kladdig puss delux!

Busfia!
Hon spexar mycket den här, precis som mor och bror alltid gjort.

Igår var jag hos Therese en sväng och den tjejen kan dreja!! Jag fick te i en egendrejad temugg och kexen serverades i egendrejade skålar... Hoppas jag också kan så bra... 


Det var mysigt iaf att få en stund i soffan och bara va. 

Nu kommer snart killarna hem (Steff har hämtat Seth från vips). Stefan har varit iväg hela dagen så vi har inte hunnit träffas än. Så nu ska jag sluta skriva och umgås med pojkarna i mitt liv! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0