Freereeeeeeedag!!

Oh, fredag!! Vad skönt att du är här! 

Detta har varit en påfrestande vecka på olika sätt och nu är det skönt att ha en kväll och helg nästan utan krav. 

Jag slutar ju 13 på fredagar och i em var vi bjudna på fika hos Sjödahls. Så mysigt!! Fantastiskt gott fika!! Fantastiska vänner och goa samtal!!
Och så goa barn förstås 😊.






Hilde.

Nu ska vi fredagsmysa (mina grabbar och jag. Wihooo vad härligt!) Vips är numera på torsdagar och det är så skönt tycker jag. Även om det funkade på fredagar oxå förstås. Men det är skönt att ha fredagkvällen tillsammans hemma, så jag njuter så länge som det är så för att vi är hemma allihopa kan ju ändras snart igen.

Nu önskar jag dej en fin kväll!! Kom ihåg att du är värdefull och unik. 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0