Keramik

 Hej hej. 
Hur mår du? 
Jag har haft en stressig dag på jobbet och så efter det snabbt och hämta barnen, hem, lämna in dem till Alex och Jonas och sedan iväg till Milla Keramik. Jag är så tacksam att de kan ta barnen en stund såhär när vi behöver hjälp!!
Men innan jag åkte hann vi sitta en stund i soffan och mysa. Det var skönt!
 Lilla busfian. 
 
När jag kom till keramiken blev jag så glad för de två första skålarna jag gjorde var helt klara. Så roligt!!!! 
 
 
 
 
De två där bakom glaserade jag idag. De är inte så snygga, men jag har gjort dem själv och jag har haft roligt när jag gjort dem. Det är det viktigaste. Jag är otroligt glad för möjligheten att gå och lära mig dreja och kavla osv. Love it!!!! 
 
Hoppas du haft en fin dag!! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så duktig du är. Vilka fina skålar verkligen.
Det är så mysigt att få rå om barnen en stund. Höra deras filosofier runt matbordet 😃 och lillan som oxå ska prata 😃
Ni har så underbara barn.

Love u ❤️❤️❤️

Svar: ❤️ haha kan tänka mig att det är kul att höra när de filosoferar 😊😊❤️
Maria

2014-09-29 @ 23:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0