Sjukfia

Halli hallå.
Idag var det meningen att vi, jag och barnen, skulle åka till Vedevåg och min vän Linda med familj. Men de ringde från förskolan och sa att Tess inte mådde bra. Jag tog tempen på henne i morse för jag tyckte hon var hängig, men ingen feber då, så hon fick åka till förskolan. Men nu i eftermiddag har tempen stigit trots alvedon. 39.2 är den uppe på nu. Och hon säger aj och gnäller och gråter en hel del. 
Så turen till Vedevåg får vänta, tyvärr. Men barnens hälsa går ju först förstås. 

Vi fick ju ge oss ut och hämta Seth från skolan och han blev så ledsen att turen till Vedevåg inte blev av, så vi åkte och hälsade på Stefan och köpte godis och en film...
En Stefan som jobbar :)

Sen lite godis och film.

Här är tempen inte så hög än. (Klädkombon kommer av att de fick byta på henne på förskolan.)


Sethälsklingen!! 

Lite lek med vatten när jag lagade mat. 

Nu mår hon sämre... 

Stackars liten. Jag hoppas natten blir ok ändå. 

Så snart Tessilutt somnat ska jag fredgsmysa med Seth. Stefan är på killkväll och spelar Risk :).
Lycka för honom!!! Han älskar Risk lika mycket som jag ogillar Risk. Så här hemma spelar vi inte detså ofta...

Nu önskar jag dej en go kväll och helg!!'
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0