Bus och pyssel

Glad 1 april. :).

Hur har din dag varit?
Jag är inte mycket för att luras, så jag har inte lurats något idag. Har du? 
Seth blev lurad idag av ett par kompisar på fritids, men det blev inte så kul för honom tyvärr. Men han är klok och vi pratade om det han och han mår bra nu. En av de som gjorde buset bad också om förlåtelse och det känns ju alltid bra! 

Min fin kille, med ett vackert och känsligt hjärta!!

Tess vaknade med snyggaste frillan imorse :). Haha. 
Och så ett hårband på det . Hihi. Det fick bli en tofs uppe på huvudet så det blev lite ordning på kaoset :).

Idag hade hon med sig en kyckling hon gjort. 


Jag på riktigt älskar när barnen pysslar och tar med sig saker hem!!! 

Imorgon firar vi Tessiluttan som blir två år!! Galet!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0