Ovälkommet besök

Oj, hej Herr Migrän, som kom och hälsade på mig såhär på måndagseftermiddagen. Du är inte välkommen eller önskad. Du får gärna gå faktiskt, om jag ska va ärlig. Jag hoppas du är borta till imorgon för jag tycker inte om dej nåt vidare. 

För att kompensera detta ovälkomna besök lägger jag upp lite bilder istället. :).
Det muntrat alltid upp!! 

Knoppar är så vackert och hoppfyllt på något vis.



När man ska försöka vila lite pga lite sömn och man samtidigt har en Tessilutt bredvid sig. Då ser det ut såhär:
Hon vill ofta vara nära nära. 

Ja, såhär sitter hon och tittar på tv när jag vill vila. Så är det. Men jag tycker det är mysigt att ha henne nära. Det är bara det att ibland behöver man lite space :).

Vi hade hemgrupp igår istället för idag. Det var på dagtid så barnen var pigga och med. Haha. Blir lite rörigt, men mysigt!!

Tess, Seth och Ebba. 

Den här killen är den finaste kille jag vet! Han är så klok, varm, empatisk och rolig. Han tar folk precis som de är, pratar, är artig och omsorgsfull. Jag kan verkligen förundras över att vi fick en kille som är så fin på alla sätt. 
Nu vill han ju sällan va med på bild så det fick bli en bild när han knappt syns. 
Imorrn ska jag berätta om vad vi gjorde i Södertälje i torsdags :).

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0