Påskdagen!

Hej hej.
Ett trött inlägg från en trött Mia. Tess sov sämre än vanligt så det blev nog ca 2 timmars sömn inatt. Nu sitter vi med Seth och spelar Bingo Lotto (han spelar ju fotboll och då säljs det Bingo Lottor till storhelgerna.., Yey - not.) Vi har det mysigt men jag är så trött så jag längtar till sängen och vill att det tar slut snart. 

I övrigt har vi haft en härlig dag!
Steff började jobba kl 6 och när jag och barnen var färdiga med frukost och allt så cyklade vi bort till honom och hälsade på :).

Barnen :).

Det var lugnt och rätt tomt så Seth fick hjälpa Stefan lite :). Stolt kille!

Tess var nöjd i bilen :).

Hemma igen fikades det och kaninerna skulle naturligtvis va med.





Tess egna spis gör det så mycket lättare för mig att laga mat. Hon är nöjd med att leka med den, både affär och att hon lagar mat. 

Underbart!

När Steff kom hem från jobbet tog jag min cykel och for iväg till Stortorget för att sjunga på den ekumeniska Påskgudstjänsten som var där. Så roligt att få va med och sjunga!!! I Love it!! Men det var bra kallt att stå stilla där.

NA var där och tog lite bilder och jag lånar en bild från dem...
Det är jag längst till vänster, sen Anna, Sandra och Robert. Sara sitter där bakom vid pianot och så var det lite fler musiker, som tyvärr inte heller syns. 

Vi hade även ett par vänner här, Sundholms, som var på väg från Stockholm till Forshaga och stannade till här. Så roligt!! Men jag glömde ta kort... 

Jag hoppas du haft en fin dag!!

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej.
Jag tänkte fråga om det går att komma i kontakt med dig via mail eller så? Jag hittade din blogg efter att jag fött ett barn med precis samma skada som er Silas. Om du vill så skulle jag gärna prata lite... Hälsningar Maria

Svar: Hej Maria! Jag har skickat mail till dej <3
Maria

2015-04-06 @ 10:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0