Söndag, härliga söndag

Efter en natt, när der var för varmt att ha täcke pga ett litet element på ca 40 grader som låg mer eller mindre på mig, tog två trötta och ganska färdiga småbarnsföräldrar och hämtade en hårt jobbande vän och styrde bilen till Göteborg. 
Tre trötta personer i en bil, men vi piggnade till och hade en härligt solig och givande tur till Götet.

Där var vi på gudstjänst i Connectchurch. 

Så härligt och verkligen underbart att va där!! Den påfyllnaden behövdes verkligen!! 

Efter åt vi lunch med vänner och hade det gott. 
På en av toaletterna satt denna skylt :).

Hihi. 

Vi åkte hem i härlig solnedgång.
Wow.

Barnen sov när vi kom hem och nu ligger jag bredvid en inte alltför varm Tess. Hon är hes och verkar ha fått ont i halsen idag, men tempen har sjunkit något. Hurra för det!!
Jag är faktiskt väldigt slut efter denna vecka med väldigt lite sömn, men jag är otroligt glad för denna dag i Göteborg! Den behövdes och det var skönt att ha lite barnvakt och komma iväg bara vi vuxna. 
Imorrn blir jag hemma med Tess, sen är det Stefans tur och sen hoppas vi hon är frisk. Hoppas hoppas!!

Hur har din helg varit?? 
Hoppas du haft en fin helg!

Stor Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0