Blandning

Hej hej.

Hur har din dag varit? 

Haha jag såg den här bilden på Fb och tyckte den passade mig och Stefan :).
Jag älskar att vi är så lika i humor och i knäpphet. :). Ibland är det som vi har vår egna lilla värld med många interna saker och jag älskar det!! Han och jag for ever!!

Här hoppar jag raskt vidare från det till Tess :). Hon ser ut som en liten tant på det här kortet. Hihi.

Hon "läser" en tidning från Kolmården. 

Imorse blev det ett kort till på henne och jag kom visst med också...

Idag åkte jag till keramiken med lite tungt hjärta... Jag åkte dit för att hämta grejer jag gjort som var färdiga och sen glaserade jag några grejer som var kvar. Jag kommer inte kunna fortsätta hos Milla, eftersom Stefan kommer vara borta på jobb. Det är otroligt ledsamt, för det var en barndomsdröm att lära mig dreja. Men kanske kommer det fler tillfällen framöver...

Här är några av de saker jag hämtade idag. Två koppar och en mjölkkanna. 

Jag kommer sakna Milla. Hon är otroligt begåvad och har en fantastisk personlighet. Vacker utanpå och inuti!! 
Bild lånad från hennes Fb...

Det kom tom några tårar när jag åkte hem... Jag är ledsen för att jag inte kan fortsätta, men otroligt glad för alla kvällar jag varit där!! Jag får ha fokuset på tacksamheten istället :).

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0