Fin familj

Hej hej. 
Idag har vi haft en skön dag med familjen Kastö. Tycker så mycket om dem!!!

Emma-Karin, Christian, Stefan och jag. Bröderna med fruar helt enkelt!!

Mina, som är yngst av syskonen, är en sjusärdeles bra barnvakt. Hon har tagit hand om Tess hela dagen. Wow! 

Roligt att blåsa såpbubblor :).


:)

Emma-Karin :).
Christian :). Det blev mat över kan man säga... Men galet gott var det!!

Suddig familjebild...

Jag är väldigt glad aoch tacksam att få vara en del av denna familj! Emma-Karin satte dock huvudet på spiken förut idag när hon konstaterade att det kan bli lite mycket att ha två av samma sort (bröderna med ungefär samma humor och ibland speciella sätt) på samma ställe, samtidigt :). Haha. Men vi gillar dem mycket ;). 

Nu hänger de stora barnen, jag lägger Tess och de vuxna hänger i soffan. Tess sov ca tre timmar för lite natten som var och sov ändå bara 20 minuter idag på dagen så hon är trött. Hoppas denna natt blir mer fylld med sömn...

Nu önskar jag dej en fin lördagkväll!!!
Kram i massor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0