Glädje!!

Idag har vi många saker att vara glada för!!!
 
Stefan har kommit hem igen, efter en jättebra kick off med jobbet på Mallorca!
Vi spanade från köksfönstret när han kom hem! Stoooor glädje!!
Äntligen hemma!!!
 
Jag har följt hans flygresa hem hihi. Jag gillar flygappen :). 
Det röda planet är alltså Stefans :). 
 
Han hade köpt presenter till barnen och mig!
Tess blev överlycklig när hon fick denna tröja med minioner på!! Det syns dock inte på kortet, för hon är galet trött och äter sin kvällsvälling :).
Armbandet är också nytt.
 
Seth fick en keps, som inte kom med på kort, och ett armband. Han blev också jätteglad.
 
Äntligen tillsammans!!
 
 
Stefan möttes av detta när han kom hem:
:)
 
Jag tog en av Stefans bilder också... Tycker den är fin från en av kvällarna där.
 
Seth hade även gjort en liten rebus, som Stefan fick lägga ihop:
Inte illa att komma hem till all denna kärlek :).
 
Något annat att vara glad för är att det inte var vattkoppor på Tess. Det var andra prickar och jag hoppas det fortsätter va så... Hon har även blivit piggare och hostade nästan inget inatt!! Halleluja!!
Jag är också piggare, vilket är skönt!!
 
Så ikväll är vi glada och nöjda!!
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0